Hallojsan där!

2011-07-21 | 17:07:22
Hej på er!
Idag åkte jag till sickla med Isabelle, men mamma skjutsa oss dit, för hon skulle också titta på lite grejer. Hade ett presentskort på HM, så jag använde det eftersom jag sparar till ridstövlarna (jag betalar typ 1 fjärdedel av de två tusen kr). Hittade ett linne och en kjol, men ska nog lämna tillbax de eftersom jag inte tyckte det va fint..:P Eller jo, de va fint men jag ångra mig när jag kom hem. Så här såg det ut:
Linnet
Kjolen

Asså kjolen ser fin ut nu, men den hade för bred resår i midjan, det tkr jag iaf..:) Vad tycker ni?
På slutet gick vi in på The Horse, och jag provade ridstövlarna jag funderar på att köpa. Dom va otroligt sköna!! Ville knappt ta av mig dom xD! Satt helt perfekt, ju! För er som inte vet vilka det är så kan ni få en bild!
Ojsan, den blev väääldigt liten, men ni ser nog:P


Kram


| Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0