Pressa blommor!

2011-07-24 | 18:36:01
Hej på er - för första gången idag;P! Gick ut och plockade lite blommor nyss, först satte jag do m i en vas på rummet, men sen kom jag på att men kunde pressa dom!:) Då gick ajg ut och plocka lite mer, sen satte jag mig och började och pressa;D! Det v afaktiskt kul! Man tog tex hushållspapper, sen la man upp blommorna där och la över ett annat papper. Efter det la man på tuuuunga böcker, så att dom plattades;) Nu ska dom ligga där i några dygn innan jag limmar upp dom på ett papper (men då måste dom ha blivit fina:P)

En bild från google. Titta dom ser ju ut som fotade!:O DÅ kan man ju gå ut och plocka en massa grässtrån och annat, sen platta dom och sedan göra en tavla;D Det blir nog mitt nästa projekt!!


Kram

| Kommentarer
Postat av: Mynnie

Godmorgon

vad fin header

2011-07-25 @ 08:57:02
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0