Småfixat lite..

2011-07-25 | 10:52:51
Nu har jag bytt ut smileysarna till ett par andra, dels för att jag tckte dom såg lite mobbade ut, och dels för att dom va så stora. Det här är dom andra:D:);):(:P:O Jaa, det är väl dom jag kommer använda mest! Sen ändrade jag på länkarna också. Titta här t.ex! Det är så i menyn, på länkarna under inläggen mm! Jag blev nöjd iaf!

Jag kommer sluta med det där "färgtema varje vecka" och börja med "Dagens fråga" ist! Tror ni fattar vad det innebär, men iaf så kommer jag att fråga nån hästbaserad fråga varje dag, t.ex "Vad tycker ni om..." eller "Vilken är er..."! Då får ni ju garanterat ett inägg per dag också;) Hoppas ni gillar det!

Kram

| Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har haft en bra dag :D

2011-07-25 @ 16:27:14
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0